Vrijwilliger worden

De Nederlandse Kitesurf Vereniging bestaat dankzij hardwerkende vrijwilligers. Daarom zijn we altijd op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die zich in willen zetten voor de kitesurf sport.

Zo is er bijvoorbeeld altijd vraag naar spotbeheerders, maar ook vrijwilligers die een bijdrage kunnen leveren op het gebied van communicatie (teksten schrijven, fotografie) of hulp bij het organiseren van diverse events zoals safety clinics.

Spotbeheerders

Een spotbeheerder praat met de gemeente, handhavers, lokale ondernemers én kiters over de gang van zaken op “zijn” spot. Wat gaat goed en wat kan er beter? Een beheerder kan bijvoorbeeld vragen om (extra) informatieborden bij de gemeente of lokale regels verspreiden via social media. Bovenal zorgt een spotbeheerder er voor dat de spot een leuke veilige plek is om te kitesurfen! De spotbeheerders worden geholpen door de NKV-regiocoördinator.

Voor de volgende spots zoeken wij nog betrokken vrijwilligers:

Callantsoog

Hellevoetsluis

Katwijk

Ouddorp

Urk

Geïnteresseerd? Stuur een mailtje naar regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl

Wedstrijdjury

Wil jij een kitesurfwedstrijd helpen organiseren of jureren. Zie ‘juryopleiding / vrijwilliger worden’.

Overig

Ben jij een goede bestuurskundige, heb jij verstand van regel- en wetgeving of ben jij een ecoloog? Wij kunnen altijd mensen gebruiken met veel verstand van zaken in ons overleg met overheid en instanties.

Meer informatie? Of wil je je aanmelden?

Wij kunnen altijd mensen gebruiken, ook als er momenteel geen vacature staat. Dus mail ons vooral, samen staan we sterk!