Vrijwilliger worden

De Nederlandse Kitesurf Vereniging bestaat dankzij enthousiaste vrijwilligers. Daarom zijn we altijd op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers die zich in willen zetten voor de kitesurf sport. Zo is er altijd vraag naar spotbeheerders en spot coaches, maar ook vrijwilligers die een bijdrage kunnen leveren op het gebied van social media of helpen bij het organiseren van events zoals safety clinics. Zelf een leuk idee? Stuur dan een mail naar voorzitter@kitesurfvereniging.nl.

Spot coaches

Wij zoeken spot coaches die helpen om op het land en op het water de spots veilig en relaxed te houden. Als spot coach vind je het leuk om (vooral op drukke dagen) informatie te geven over de spot en hulp te bieden aan beginnende of minder ervaren kiters. Je gaat in eerste instantie voor je eigen kitesessie en hoeft – doordat er meerdere coaches zijn – niet continue klaar te staan. Wel ben je makkelijk benaderbaar en herkenbaar aan een oranje NKV lycra. Momenteel zoeken wij spot coaches voor:
  • Workum,
  • Mirns,
  • Schellinkhout
Spot coach worden? Meld je aan bij: Stefan: workum@kitesurfvereniging.nl, Marco: mirns@kitesurfvereniging.nl, of Remco: Schellinkhout@kitesurfvereniging.nl

Spotbeheerders

Als spotbeheerder heb je een goede verbinding met de gemeente, kitesurfers en overige belanghebbenden. Je onderhoudt zodanig contact met je netwerk, dat je invloed kunt uitoefenen op beleid en snel kunt reageren op actuele situaties. Een beheerder kan bijvoorbeeld vragen om (extra) informatieborden bij de gemeente of lokale regels verspreiden via social media. Bovenal zorgt een spotbeheerder er voor dat de spot een leuke veilige plek is om te kitesurfen! Hierbij krijg je hulp van de NKV-regiocoördinator en waar nodig wordt je ondersteund door een actief netwerk van mede vrijwilligers van de NKV. Momenteel zoeken wij spotbeheerders voor:

• Ameland,
  • Baarland
  • Katwijk
  • Grevelingendam Noord en Zuid

Interesse? Neem contact op met Hans via regiocoordinator@kitesurfvereniging.nl

Wedstrijdjury

Wil jij een kitesurfwedstrijd helpen organiseren of jureren. Zie ‘juryopleiding / vrijwilliger worden’.

Overig

Ben jij een goede bestuurskundige, heb jij verstand van regel- en wetgeving of ben jij een ecoloog? Wij kunnen altijd mensen gebruiken met veel verstand van zaken in ons overleg met overheid en instanties.

Meer informatie? Of wil je je aanmelden?

Wij kunnen altijd mensen gebruiken, ook als er momenteel geen vacature staat. Dus mail ons vooral, samen staan we sterk!